Drukte praktijk
Zoals u misschien al heeft gemerkt, is het heel druk in de praktijk.
De wachttijden aan de telefoon zijn soms lang en u kunt niet altijd een afspraak krijgen op de dag of tijd die u wenst.
U kunt ons helpen de wachttijden aan de telefoon te bekorten:
- door alleen tussen 8 en 9 uur te bellen als u een afspraak wilt maken voor dezelfde dag en door voor overige vragen later te bellen. Vooral tussen 8 en 9 uur is de wachttijd het langst!
- door uw receptaanvragen zoveel mogelijk via de telefonische receptenlijn of online via de patiëntenomgeving te doen. Doe dit ruim voordat uw medicatie op is!
- door gebruik te maken van de mogelijkheid om online afspraken te maken.
- door niet urgente vragen via de beveiligde patiëntenomgeving te stellen.
- door, op zijn vroegst, pas na 3 werkdagen te bellen voor uitslagen. De huisarts heeft tijd nodig om de uitslagen te beoordelen, voordat de assistente deze aan u kan doorgeven.
- door voordat u belt, op Thuisarts.nl te kijken of u misschien zelf iets aan uw klacht kan doen of dat u kunt afwachten tot uw klacht vanzelf weer over gaat.
Dank voor uw begrip en medewerking.
Publicatiedatum: 20-06-2025